Браћа Молон:
Леон - Leon, (1882 – 1952.), лет. дозвола бр. 25
Лисјен - Lucien, лет. дозвола бр. 235
Луј - Louis, лет. дозвола бр. 234
су били пилоти. Леон Молон је био старији од своје браће и он је први почео активно да се бави авијацијом. Пилотску дозволу Француског АК добио је у јануару 1910. године.
Прво се бавио аутомобилизмом, што је било популарно на прелазу из 19. у 20. век, исто као и бициклизам. Освојио је награде Монте Карло, Брокленд , Ле Ман... У 1909. купио је један авион „Блерио 11“ и брзо се научио да лети. Луј Блерио, када је видео његове летачке способности, узео га је у своју групу за разна такмичења и митинге у 1909. години, где је показао одличне резултате.
После одлази у родни крај, близу Авра, тамо саставља свој авион уз помоћ браће Луја и Лисјена. Дана 23. нов. 1909. извео је први лет изнад Авра (Havre), тада су тамо први пут видели авион, и поново 26. новембра и даље. Редовно је летео око Авра и учествовао је на више митинга до 1914. године. У току Светског рата био је наставник на авионима „Кодрон“. После рата имао је више авиона у свом власништву.
У току триесетих година он је био пилот са најстаријом дозволом на свету, са најдужим стажом, и активно је летео (вероватно) и професионално. У 1950. години постао је Витез ордена Легије Части.
Браћа Луис и Лисјен били су рани пилоти са дозволама бр. 234 и 235 од октобра 1910. године. Направили су свој сопствени авион, сличан „Блериоу“, али са мотором „Гладијатор“ од 15 кс.
Убрзо су напустили авијацију и посветили се породичном предузећу...
Београд, 2013. Владимир Лепојевић