Садржај / Contents / Inhalt / Содержание / Contenu / Contenidos / Conteúdo / 內容 / 内容物

Да би сте дошли до чланка који је предмет вашег интересовања потребно је да се курсором позиционирате на црвени део назива чланка и кликните левим тастером миша.


  1. Авиа BH-33 - Авиа BH-33
  2. АВИА FL.3 - АВИА FL.3
  3. Авиа Фокер F 39 - Авиа Фокер F 39
  4. Авиатик B II - Авиатик B II
  5. Авиатик Берг C - Авиатик Берг C
  6. Авиатик Берг D - Авиатик Берг D
  7. Авион Ресава - Авион Ресава
  8. Авион "Свети Ђорђе" - Авион "Свети Ђорђе"
  9. Авион "Срака" / Блоудек XIV - Авион "Срака" / Блоудек XIV
  10. Авро Циерва С.30А - Авро Циерва С.30А
  11. Аеро A-12 - Аеро A-12
  12. Аеро A-35 - Аеро A-35
  13. Аеропут ММС-3 - Аеропут ММС-3
  14. Албатрос D.III - Албатрос D.III
  15. Амиот 143 - Амиот 143
  16. Анатра ДС - Анатра ДС
  17. Ансалдо SVA - Ансалдо SVA
  18. Антонов Ан-2 - Антонов Ан-2
  19. Антонов Ан-12 - Антонов Ан-12
  20. Антонов Ан-26 - Антонов Ан-26
  21. Анрио HD-320 - Анрио HD-320
  22. Анрио HD-41H - Анрио HD-41H
  23. Бикер Bü 131 Јунгман - Бикер Bü 131 Јунгман
  24. Бикер Bü 133 Јунгмајстер - Бикер Bü 133 Јунгмајстер
  25. Бикер Bü 181 Бестман - Бикер Bü 181 Бестман
  26. Блерио XI - Блерио XI
  27. Блоудек XV - Блоудек XV
  28. Боинг 707 - Боинг 707
  29. Боинг 727 - Боинг 727
  30. Бреге 14 - Бреге 14
  31. Бреге 19 - Бреге 19
  32. Бристол Бленим Mk I - Бристол Бленим Mk I
  33. Бристол F.2 - Бристол F.2
  34. Воазен - Воазен
  35. Гернер G - Гернер G
  36. Гота GO 145 - Гота GO 145
  37. Груман G-164A Ag-Cat - Груман G-164A Ag-Cat
  38. Гурду - Лесер LGL B3 - Гурду - Лесер LGL B3
  39. Даглас C-47 / DC-3 - Даглас C-47 / DC-3
  40. Даглас DC-6 - Даглас DC-6
  41. Дајмлер-Клем L 20 - Дајмлер-Клем L 20
  42. Депердисен - Депердисен
  43. Девоатин D.1 - Девоатин D.1
  44. Девоатин D.9 - Девоатин D.9
  45. Девоатин D.27 - Девоатин D.27
  46. Де Хевиланд DH.60 Мот - Де Хевиланд DH.60 Мот
  47. Де Хевиланд DH.80А Пус Мот - Де Хевиланд DH.80А Пус Мот
  48. Де Хевиланд DH.82 Tiger Mot - Де Хевиланд DH.82 Tiger Mot
  49. Де Хевиланд DH.83 Фокс Мот - Де Хевиланд DH.83 Фокс Мот
  50. Де Хевиланд DH.85 Леопард Мот - Де Хевиланд DH.85 Леопард Мот
  51. Де Хевиланд DH.87 Хорнет Мот - Де Хевиланд DH.87 Хорнет Мот
  52. Де Хевиланд DH.89 Драгон Рапид - Де Хевиланд DH.89 Драгон Рапид
  53. Дитрих Гобит DP II - Дитрих Гобит DP II
  54. Доран AR.1 (2) - Доран AR.1 (2)
  55. Дорније Do 17 - Дорније Do 17
  56. Дорније Do 22 - Дорније Do 22
  57. Дорније Do D - Дорније Do D
  58. Дорније Do J - Дорније Do J
  59. Дорније Do Y - Дорније Do Y
  60. Дукс биплан - Дукс биплан
  61. Ефаг C - Ефаг C
  62. Икарус 214 - Икарус 214
  63. Икарус 215 - Икарус 215
  64. Икарус Аеро 2 - Икарус Аеро 2
  65. Икарус ИО - Икарус ИО
  66. Икарус ММ-2 или МИМА-2 - Икарус ММ-2 или МИМА-2
  67. Икарус Оркан - Икарус Оркан
  68. Икарус "Сиви соко" - Икарус "Сиви соко"
  69. Икарус ШМ - "Шимика" - Икарус ШМ - "Шимика"
  70. Иљушин Ил-14 - Иљушин Ил-14
  71. Иљушин Ил-18 - Иљушин Ил-18
  72. Јаковљев Јак 1 - Јак 1
  73. Јаковљев Јак 3 - Јак 3
  74. Јаковљев Јак 7 - Јак 7
  75. Јаковљев Јак 9 - Јак 9
  76. Јаковљев УТ-2 - Јаковљев УТ-2
  77. Јункерс G.24 - Јункерс G.24
  78. Јункерс Ju 52/3m - Јункерс Ju 52/3m
  79. Јункерс Ju 87 - Јункерс Ju 87
  80. Јункерс W.34 - Јункерс W.34
  81. КАМС 30E - КАМС 30E
  82. Капрони Ca.310 - Капрони Ca.310
  83. Клем L.25 - Клем L.25
  84. Кодрон C.27 - Кодрон C.27
  85. Кодрон C.440 - Кодрон C.440
  86. Кодрон C.510 - Кодрон C.510 Пеликан
  87. Кодрон C.635 - Кодрон C.635
  88. Кодрон G.3 - Кодрон G.3
  89. Кодрон G.4 - Кодрон G.4
  90. Компер свифт CLA.7 - Компер свифт CLA.7
  91. Кухељ KS-I - Кухељ KS-I
  92. Кухељ KS-II - Кухељ KS-II
  93. Летов Š-16J - Летов Š-16J
  94. Лисунов Ли-2 / Ли-3 - Лисунов Ли-2 / Ли-3
  95. Локид Електра - Локид Електра
  96. Лонер B.I - Лонер B.I
  97. Лонер TL - Лонер TL
  98. Мерћеп - комитски - Мерћеп - комитски
  99. Месершмит Bf 108 B-1 Таифун - Месершмит Bf 108 B-1 Таифун
  100. Месершмит Bf 109 - Месершмит Bf 109
  101. Месершмит Bf 110 - Месершмит Bf 110
  102. Моран Солниjе MS.230 - Моран Солниjе MS.230
  103. Моран Солниjе MS.406 - Моран Солниjе MS.406
  104. Национални Аероклуб Србије (НАКС) - Национални Аероклуб Србије (НАКС)
  105. Нијепор 10 - Нијепор 10
  106. Нијепор 11 - Нијепор 11
  107. Нијепор 12 - Нијепор 12
  108. Нијепор 21 - Нијепор 21
  109. Нијепор 23 - Нијепор 23
  110. Нијепор 24 - Нијепор 24
  111. Нијепор 27 - Нијепор 27
  112. Норт Америкен Т-6 Тексан - Норт Америкен Харвард
  113. Петљаков Пе-2 - Петљаков Пе-2
  114. Поликарпов По 2 - Поликарпов По 2
  115. Потез VIII - Потез VIII
  116. Потез XV - Потез XV
  117. Потез XXV - Потез XXV
  118. Потез 29 - Потез 29
  119. Потез 630 - Потез 630
  120. Раб-Каценштајн Kl-1 ласта - Раб-Каценштајн Kl-1 ласта
  121. Раб-Каценштајн RK-2 пеликан - Раб-Каценштајн RK-2 пеликан
  122. Раб-Каценштајн RK-9 - Раб-Каценштајн RK-9
  123. Р.А.Ф. BE 2c - Р.А.Ф. BE 2c
  124. РЕП Type F 1912 - РЕП Type F 1912
  125. Рогожарски АЖР - Рогожарски АЖР
  126. Рогожарски Бруцош - Рогожарски Бруцош
  127. Рогожарски RWD-8 - Рогожарски RWD-8
  128. Рогожарски RWD-13 - Рогожарски RWD-13
  129. Рогожарски ПВТ - Рогожарски ПВТ
  130. Рогожарски Р-100 - Рогожарски Р-100
  131. Рогожарски Р-313 - Рогожарски Р-313
  132. Рогожарски СИМ-VI - Рогожарски СИМ-VI
  133. Рогожарски СИМ-VIII - Рогожарски СИМ-VIII
  134. Рогожарски СИМ-X - Рогожарски СИМ-X
  135. Рогожарски СИМ-XI - Рогожарски СИМ-XI
  136. Рогожарски СИМ-XII-X - Рогожарски СИМ-XII-X
  137. Рогожарски СИМ-XIV-X - Рогожарски СИМ-XIV-X
  138. Румплер 6B - Румплер 6B
  139. Румплер C - Румплер C
  140. Саиман 200 - Саиман 200
  141. Савоја Маркети SM.79 - Савоја Маркети SM.79
  142. СИАИ S.13 - СИАИ S.13
  143. СИМ-II - СИМ-II
  144. Соко 522 - Соко 522
  145. Сопвит 1 1/2 стратер - Сопвит 1 1/2 стратер
  146. СПАД S.VII - СПАД S.VII
  147. СПАД S.XIII - СПАД S.XIII
  148. Спартан крузер - Спартан крузер
  149. Спитфајер - Спитфајер
  150. Свеп це-це - Свеп це-це
  151. Свеп минима - Свеп минима
  152. Фарман F.40 - Фарман F.40
  153. Фарман F.190 - Фарман F.190
  154. Фарман F.306 - Фарман F.306
  155. Фарман HF.20 - Фарман HF.20
  156. Фарман HF.7 - Фарман HF.7
  157. Фарман MF.11 - Фарман MF.11
  158. Феникс C.I - Феникс C.I
  159. Феникс D - Феникс D
  160. Физир ЛАФ - Физир ЛАФ
  161. Физир Ф1В - Физир Ф1В
  162. Физир ФА-1 - Физир ФА-1 (Физир Вега)
  163. Физир ФН - Физир ФН
  164. Физир ФП-2 - Физир ФП-2
  165. Физир ФТ-1 "Небојша" - Физир ФТ-1 "Небојша"
  166. Fi 156 Рода - Fi 156 Рода
  167. Физелер Fi-167 "Велика рода" - Физелер Fi-167
  168. Флит модел 10 - Флит модел 10
  169. Фридрихсхафен FF.49 - Фридрихсхафен FF.49
  170. Хајнкел Hе-8 - Хајнкел Hе-8
  171. Ханза Бранденбург Б.1 - Ханза Бранденбург Б.1
  172. Ханза Бранденбург Ц.1 - Ханза Бранденбург Ц.1
  173. Ханза Бранденбург К - Ханза Бранденбург К
  174. Ханза-Бранденбург W.13 - Ханза-Бранденбург W.13
  175. Ханза-Бранденбург W.18 - Ханза-Бранденбург W.18
  176. Хидроавион ФБА - Хидроавион ФБА
  177. Хокер Фјури - Хокер Фјури
  178. Хокер Хајнд - Хокер Хајнд
  179. Хокер Харикен - Хокер Харикен
  180. Уфаг C.I - Уфаг C.I
  181. Утва 251 Тројка - Утва 251 Тројка
  182. Утва 56/60 - Утва 56/60
  183. Утва 65 Привредник - Утва 65
  184. Утва 66 - Утва 66
  185. Утва 75 - Утва 75
  186. Утва 212 - Утва 212
  187. Утва 213 - Утва 213
  188. Утва Аеро 3 - Утва Аеро 3
  189. Злин Z-XII - Злин Z-XII
  190. Змај Р-1 - Змај Р-1
  191. Шчербаков Шче-2 - Шчербаков Шче-2

Потез 29



Авион Потез 29

Потез 29 / Potez 29  је француски једномоторни путнички двокрилац дрвене конструкције, којег је развила и производила фирма Аероплани Анри Потез (Аvions Henry Potez) 20-их година, 20. века. и коришћен је у периоду између два светска рата. Главни пројектан овог авиона је био Емануел Џефрој (фра.Emmanuel Geffroy)

Опширније: Потез 29

Потез XXV



Авион Потез XXV

Потез XXV / Potez XXV  је једномоторни, двоседи, двокрили француски авион намењен извиђању. Прототип је завршен 1925. године, развијен је на основу претходних успешних модела Потез XV из 1921. године, и Потез XXIV из 1924., а коришћен је у периоду између два светска рата. Производила га је француска фирма Аvions Henry Potez. Авион je пројектован као извиђачки авион али се током коришћења претворио у вишенаменски авион. Произведено је око 3.500 примерака ових авиона у 87 различитих верзија и представљао је један од најплоднијих производа француске ваздухопловне индустрије.

Опширније: Потез XXV

Потез XV



Авион Потез XV

Потез XV / Potez XV  је једномоторни, двоседи, двокрили француски авион намењен извиђању. Конструисан је крајем 1920. године, први пут полетео октобра 1921., приказан је на париском авиосалону 1921. године, а коришћен је у периоду између два светска рата. Производила га је француска фирма Аvions Henry Potez. Авион je пројектоваo Louis Coroller, као извиђачки авион а коришћен је и као извиђач-лаки бомбардер. Произведено је 545 примерака ових авиона, укључујући у тај број и 135 авиона произведених по лиценци у Пољској.

Опширније: Потез XV

Потез VIII



Авион Потез VIII

Потез VIII / Potez VIII  је једномоторни, двоседи, двокрили француски авион намењен обуци пилота и туристичким и пословним потребама. Конструисан је крајем 1919. године, први пут полетео почетком 1920. и коришћен је у периоду између два светска рата. Производила га је француска фирма Аvions Henry Potez. Авион су пројектовали Henry Potez i Louis Coroller, као туристички авион, али је у току експлоатације служио и као авион за обуку пилота. Произведено је преко 150 примерака ових авиона, био је веома популаран у својој класи и добио је надимак "Зизи".

Опширније: Потез VIII

Девоатин D.27



Авион Девоатин D.27

Девоатин D.27 / Dewoitine D.27 је француски ловачки авион развијен између два светска рата. Авион је први пут полетео 1928. године. Производио се од 1930 до 1932. године и то у швајцарској фирми EKW и по лиценцама у југословенској фирми Змај из Земуна. Авион је летео под заставом Француске, Швајцарске, Румуније, Шпаније и Југославије.

 

Опширније: Девоатин D.27

Девоатин D.9



Авион Девоатин D.9

Девоатин D.9 / Dewoitine D.9 је француски ловачки авион развијен између два светска рата. Авион је први пут полетео 1924. године. Производио се од 1925 до 1926. године и то у матичној фирми Девоатин у Француској и по лиценцама у италијанској фирми Ансалдо. Авион је летео под заставом Италије, Швајцарске, Белгије и Југославије.

 

Опширније: Девоатин D.9

Девоатин D.1



Авион Девоатин D.1

Девоатин D.1/Dewoitine D.1 је француски ловачки авион развијен између два светска рата. Авион је први пут полетео 1922. године. Производио се од 1922 до 1926. године и то у матичној фирми Девоатин у Француској и по лиценцама у италијанској фирми Ансалдо и чехословачкој Шкода. Авион је летео под заставом Француске, Италије, Швајцарске, Јапана и Југославије.

 

Опширније: Девоатин D.1

Бристол F.2



Авион Бристол F.2B

Бристол F.2/Bristol F.2  су вишенаменски, једномоторни, двоседи, двокрилни британски авиони који су се користили у току Првог светског рата и доста дуги период после рата. Производила га је британска фирма British and Colonial Aeroplane Company (Bristol Aeroplane Company) али због великих наруџбина у току рата и ограничених производних могућности Бристола, лиценцна производња се одвијала у неколико фабрика у Великој Британији и иностранству. Авион је пројектовао Frank Sowter Barnwell, као извиђачки авион, али је у току експлоатације служио је као ловац, извиђач и лаки бомбардер. Сматра се једним од најбољих ловаца двоседа у Првом светском рату, исти или бољи од својих једноседих такмаца иако је по својим димензијама био знатно већи од њих није заостајао у погледу брзине, плафона лета или агилности.

Опширније: Бристол F.2

Румплер C


Авион Румплер C.IV

Румплер C (нем. Rumpler C) су једномоторни, двоседи, двокрилни авиони које је у току Првог светског рата производила немачка фирма Rumpler Flugzeug-Werke GmbH, Berlin-Johannisthal,  па су према скраћеном називу Rumpler ови авиони добили име. Пројектовао га је инжењер Едмунд Румплер  уједно и власник фабрике, поред фабрике Румплер на основу свог претходника авиона Румплер B.I. Aвионе ове породице је на основу лиценце производило још неколико фабрика у Немачкој. Они су били извиђачи а служили су и као лаки бомбардери јер су могли да понесу и одређену количину бомби. Први прототип полетео јуна 1915. године када почиње и серијска производња. У оперативној употреби у немачком, аустроугарском, турском и бугарском ваздухопловству је био до краја рата. После рата је летео у ваздухопловствина још неколико земаља а користио се и у цивилне сврхе. Овој фамилији авиона припадају авиони Румплер C.I до Румплер C.IX.

Опширније: Румплер C

Феникс D


Авион Феникс D.I

Феникс D (нем. Phonix D) јe фамилијa ловачких авиона  из Првог светског рата које је производила аустријска фирма Phonix Flugzugwerke AG из Wiener-Stadlau-а па су према скраћеном називу фирме Phonix ови авиони добили име. Припадају јој авиони Феникс D.I; D.II; D.IIa; D.III i D.IV сви настали еволутивним (побољшањем основне верзије) путем из авиона Феникс D.I. Пројектовали су их инжењери Леополд Кирсте и Едмунд Шпарман на основу ловца Ханза Браденбург KD оригиналног пројекта инж. Ерст Хајнкела, кога је Phonix производио на основу лиценцног уговора. Феникс D су једномоторни, једноседи двокрилни авиони потпуно дрвене конструкције, чији је први прототип полетео јуна 1917. године, када је и почела серијска производња, а први примерци су испоручени јединицама на фронту већ у јесен 1917. године. Њихова оперативна употреба у јединицама Аустроугарског ваздухопловства (LFT-Luftfahrtruppe) почела је фебруара месеца 1918. године. Летео је све до 1936. године.

Опширније: Феникс D

Феникс C.I


Авион Феникс C.I

Феникс C.I (нем. Phonix C.I) су једномоторни двокрилни авиони које је у току Првог светског рата производила аустријска фирма Phonix Flugzugwerke AG из Wiener-Stadlau-а па су према скраћеном називу Phonix ови авиони добили име. Пројектовали су га инжењери Леополд Кирсте и Едмунд Шпарман на основу авиона Ханза Браденбург C.II оригиналног пројекта инж.Ерст Хајнкела, кога је Phonix производио на основу лиценцног уговора. Авиони ове серије су били извиђачи а служили су и као лаки бомбардери јер су могли да понесу 50 kg бомби. Први прототип полетео јуна 1917. године а серијска производња 1918. године. У оперативној употреби  у Аустроугарском ваздухопловству је био до краја рата. Летео је све до 1935. године у шведском ваздухопловству. Производио се у Аустроугарској и Шведској.

Опширније: Феникс C.I

Уфаг C.I


Авион Уфаг C.I

Уфаг C.I (нем. UFAG C.I) су једномоторни двокрилни авиони које је у току Првог светског рата производила аустроугарска фирма Ungarische Flugzugwerke AG, (UFAG) из Будимпеште па су према скраћеном називу Ufag ови авиони добили име. Авиони ове серије су били извиђачи а служили су и као лаки бомбардери јер су могли да понесу 75 kg бомби.

Опширније: Уфаг C.I

Ефаг C


Авион Ефаг C.II

Eфаг C (нем. Őffag C) су једномоторни двокрилни авиони које је у току Првог светског рата пројектовала и производила аустријска фирма Oesterreichische Flugzeugfabrik AG из Wiener Neustadt-а па су према скраћеном називу Őffag ови авиони добили име. Авиони ове серије су били извиђачи а носили су ознаку C.I и C.II.

Опширније: Ефаг C

Дорније Do J


Дорније Do Ј Wal

Дорније Do Ј (нем. Dornier Do Ј) је хидроавион летећи чамац, направљен у Немачкој први пут полетео 1922. године и био у употреби све до 1950. године. Поред овог назива у литератури се још могу наћи популарни називи за овај авион као што су Дорније Do Ј Wal или само Дорније Wal (Wal = кит, на немачком).

Опширније: Дорније Do J

Дорније Do D


Дорније Do D

Дорније Do D (нем. Dornier Do D) је борбени хидроавион са пловцима, спадао је у класу хидроавион бомбардер-торпедни авион. Направљен у Немачкој за потребе Југословенског поморског ваздухопловства у фирми Дорније на бази путничког авиона Дорније Merkur. Авион је први пут полетео 1924. године.

Опширније: Дорније Do D

Ханза Бранденбург W.18


Авион Ханза Бранденбург W.18

Ханза-Бранденбург W.18 (нем. Hansa-Brandenburg W.18) је немачки морнарички ловац-извиђач. Први лет авиона је извршен почетком 1917. године. Главни корисник овог авиона је била Ратна морнарица Аустроугарске и Немачке. Авион је био напреднија варијанта авиона Ханса Бранденбург CC.

Опширније: Ханза Бранденбург W.18

Ханза-Бранденбург W.13


Авион Ханза Бранденбург W.13

Ханза-Бранденбург W.13 (нем. Hansa-Brandenburg W.13) је морнарички бомбардер-извиђач направљен у Немачкој. Авион је први пут полетео 1916. године.

Опширније: Ханза-Бранденбург W.13

Ханза Бранденбург K


Авионa Ханза Бранденбург К 

Ханза-Бранденбург K / Hanza-Brandenburg K (нем. Hansa-Brandenburg K) је бомбардерско-извиђачки хидроавион направљен у Немачкој. Авион је први пут полетео 1916. године а највише се користио у ратној морнарици Аустроугарске.

Опширније: Ханза Бранденбург K 

Хајнкел He-8


Хидроавиона Хајнкел - Змај H-8 

Хајнкел He-8 / Hajnkel He-8 (нем. Heinkel He-8) је немачки хидроавион извиђач дугог домета пројектован и тестиран 1927. године. Пројектант је био инж. Ернст Хајнкел.

Опширније: Хајнкел He-8

Анрио HD-320


Анрио HD-320 / Hanriot HD.320

Анрио HD-320 / Hanriot HD.320 (фр. Hanriot HD.320) је француски двоседи школски авион, једномоторни двокрилац који се производио 20.-тих година 20. века у француској фирми Авиони Анрио и у Југославији Фабрика аероплана и хидроавиона Змај.[1][2]

Опширније: Анрио HD-320

Анрио HD-41H


Анрио HD-41H / Hanriot HD.41H

Анрио HD-41H / Hanriot HD.41H (фр. Hanriot HD-41H) је француски двоседи хидроавион, једномоторни двокрилац који се производио 20.-тих година 20. века у француској фирми Авиони Анрио и у Југославији Фабрика аероплана и хидроавиона Змај.[1]

Опширније: Анрио HD-41H

СИАИ S.13


Авион СИАИ S.13 или Савоја S.13

СИАИ S.13 или Савоја S.13 (итал. SIAI S.13) је хидроавион Првог светског рата, спадао је у класу вишенаменских хидроавиона (извиђач-ловац-путнички). Направљен у Италији а по лиценци је рађен и у Француској и Шпанији. Авион је први пут полетео 1919. године.

Опширније: СИАИ S.13

Фридрихсхафен FF.49


Авион Фридрихсхафен FF.49

Фридрихсхафен FF.49 / (Fridrihshafen FF.49b) (нем. Friedrichshafen FF.49) је једномоторни, двокрилни, двоседи хидроавион са пловцима из периода Првог светског рата, спадао је у класу хидроавион бомбардер-извиђач. Направљен у Немачкој а по лиценци је рађен у другим земљама. Авион је први пут полетео 1917. године.

Опширније: Фридрихсхафен FF.49

Румплер 6B


Авион Румплер 6B2

Румплер 6B (нем. Rumpler 6B) је немачки једномоторни двокрилни ловачки хидроавион. Први лет авиона је извршен 1916. године. У оперативној употреби је био до краја Првог светског рата и у периоду после њега.[1]

Опширније: Румплер 6B

Ансалдо SVA


Авион Ансалдо  SVA 5

Ансалдо SVA  су једномоторни двокрилни италијански авиони који су се користили у току Првог светског рата и прву декаду после рата. Производила га је италијанска фирма Gio. Ansaldo & C а пројектовали су га Umberto Savoia и Rodolfo Verduzio одатле му и скраћени назив SVA (Savoia-Verduzio-Ansaldo).

Опширније: Ансалдо SVA

Национални Аероклуб Србије "Наша Крила" (НАКС)


Лого Националног Аероклуба Србије

Национални Аероклуб Србије „Наша крила“ (НАКС) (енгл. National Aeroclub of Serbia) је удружење грађана чији је циљ развој ваздухопловства у Србији.

Опширније: Национални Аероклуб Србије "Наша Крила" (НАКС)